poniedziałek, 7 marca 2011

urodzinowi rajdowcy

wszyscy na podium


Zofia mknie


mniam

2 komentarze:

aldea pisze...

nie no w ogóle zgłaszam sprzeciw. nie ma mowy ani o tym, że Zofia na tor dostała się ze względu na swój niekwestionowany talent do kierownicy. to raz. dwa - nie ma mowy o smrodzie wszędobylskim na torze (niby podobno ledwo wyczuwalny jak na tor wyścigowy, ale jak dla mnie bratkami nie pachniało). a trzy - nie ma mowy w ogóle o niczym!! ja wiem, że to ja staję w konkury z naszym bratem jeśli chodzi o elokwencję (ten talent po Tobie, tak?:)), ale jednakowoż Siostro - taka lakoniczność wypowiedzi naszej całej trójce po prostu uwłacza!

mam nadzieję, że poprawisz się w przyszłości:)

Marta pisze...

ja chyba jestem lepsza w opisach obrazkowych ;)

niekwestionowanym liderem w komentarzach słownych jesteś Ty - i niech tak zostanie!