niedziela, 25 października 2009

El Gouna











4 komentarze:

aldea pisze...

zacznę od tego jak skandalicznie jestem obrażona - wyjechali i wrócili bez nawet sms. miałam nic nie komentować w ramach bojkotu, ale nie mogę się powstrzymać...

Mój chrześniak jest urodzonym modelem i będę dziewuchy od niego odganiać żeby miał trochę czasu dla siebie:) Mały jest zachwycający jak zwykle. Zosia urocza.

No i stara - kurcze - zdjęcie Ciebie pod wodą - szacun. Bardzo mi się podoba... no wyglądasz jak... jak Arielka!:))

Marta pisze...

ojej, Moja Siostrzyczka Kochana!!!
dzięki...
aż normalnie mi sie humor poprawił :)))

;)

fidel pisze...

Witajcie kochani!...Widać że wróciliście szczęśliwi i wypoczęci.Cieszę się..Zosia jak zwykle pięknie pozuje,Aluś żywa reklama taty a Igor to macho....

Bev Robison pisze...

Did you get an underwater camera?!?!?! YAYYYY!