czwartek, 16 września 2010

ja zrobiłam to zdjęcie ;)

i jest podpisane
la la la!


2 komentarze:

Ania pisze...

Mistrzostwo swiata :)
A wiesz, ze ja codziennie wieczorem sprawdzam maila czy czasem nie wyslalas juz jakiegos mojego zdjecia... taka jestem niecierpliwa i prozna :)))....

aldea pisze...

nie no moja siostra to jak ta burza do przodu leci w rozwoju fotograficznym!!:) ale wiesz co, nie chcę Ci siostro przykrości sprawić, ale na moim NOWYM CUDOWNYM WSPANIAŁYM CZERWONYM LAPTOPIE to Z CAŁĄ pewnością miałabyś lepsze możliwości photoshopowe niż na tym swoim białym jabłuszku:)))

niniejszym ogłaszam wszem i wobec: I'm back!!:) więc proszę zwiększyć częstotliwość nadawania notek bo tempo od mojego zniknięcia się skandalicznie obniżyło:P

Ania, zdjęcia Twoje musiały wyjść naprawdę dobrze, bo Marta zmartwiła się, że zapomniała mi je pokazać. i baaaaaaaardzo dziękuję Tobie i Gregowi za pomoc, jeszcze raz:)

Martuś, przepraszam za tę moją prywatę w komentarzu, ale numeru ani mejla do Ani nie mam, żeby podziękować, bo wizytówka mi wsiąkła:)