niedziela, 20 września 2009

Team Edward


What if I'm not the hero?
What if I'm the bad guy?

5 komentarzy:

aldea pisze...

heheh... pewnie, pewnie. noście sobie te koszulki. wcaaaaale mi się nie podobają... rozumiem, że trzeba sobie jakoś zrekompensować fakt, że obie jesteście mężatkami, a Edwarda zgarnę ja!!!:))))))) w końcu Marta sama mi inputuje że wykapana Bella ze mnie:)

a tak serio: ja po prostu zazdrosna jestem...

Aneta pisze...

A jak można dołączyć do Teamu?
A kim jest ów tajemniczy Edward?
i czy warto?

aldea pisze...

no linka nie prześlę, bo nie jestem fanką filmowej wersji Edwarda. ale jak przeczytasz Twilight, to już żadne tłumaczenie potrzebne nie będzie:)

Aneta pisze...

Dzięki Adela to już wszystko jasne:)))

Marta pisze...

Każda ma swojego Edwarda...
Niekoniecznie w realu ;)

Anetka: Oj, warto!