czwartek, 8 września 2011

7 urodziny Zosi i GRACJA - jakby ktoś nie wiedział :)




3 komentarze:

aldea pisze...

niewiele widać, ale Grecja... w sensie Gracja... w sensie to uszate czarne wygląda obiecująco. pysio ma urocze. uszy no boooooskie po prostu, musi pewnie na wiatr uważać:) i... no, to dziwne ale jakoś tak pasuje do Ciebie.

ale nie ze względu na uszy:)))

i czy ja mam się sugerować zdjęciami, czy też dalej mam żyć w przekonaniu że "pies jest bo dzieci chciały... a w ogóle to dla Darka"?:))))

Marta pisze...

Ty nie gadaj tylko przyjeżdżaj, bo wiem, że nie możesz wytrzymać żeby ją zobaczyć!!!

uszy-faworki ma boskie, ale jak ona patrzy w oczy :))

aldea pisze...

nie no ja nic nie mówię, ale chciałam zauważyć że NIC SIĘ NIE DZIEJE!!! gdzie jakieś newsy? haaaaaaaaaaalo jest tam kto? nie... no to jest jawne lekce-sobie-ważenie wszystkich odbiorców:)